wtorek, 27 sierpnia 2013

Time to change something


stylowi.pl
I planned to make changes in the apartment for a long time and I slowly realize some of my projects. Yesterday I rearranged the living room. Although I’m not a fan of moving chairs and tables from corner to corner, I’m happy with the final result. Still, I surf in the Internet to find some decorating inspiration. I love bright, pastel interiors, colourful pillows, interesting lamps and vases, and soft carpets. I would like to make my living room elegant and bright, yet cozy and warm. And You? In what kind of interior would you feel the best?

Planuję zmiany w mieszkaniu od dłuższego czasu i powoli wprowadzam niektóre projekty w życie. Wczoraj zrobiłam przemeblowanie w salonie. Mimo, iż wcale nie jestem fanką przestawiania foteli i stolików z kąta w kąt, jestem zadowolona z efektu końcowego. Wciąż jednak przeglądam strony dekoratorskie w poszukiwaniu inspiracji. Uwielbiam jasne, pastelowe wnętrza, kolorowe poduszki, ciekawe lampki i wazony i miękkie dywany. Chciałabym aby salon był elegancki i jasny, a jednocześnie przytulny i ciepły. A w jakim wnętrzu Wy czulibyście się najlepiej?


stylowi.pl


stylowi.pl

stylowi.pl


stylowi.pl


2 komentarze:

  1. U siebie jak planowałam kolory w salonie postawiłam na dość energetyczne. Teraz żałuje, bo owszem dalej lubię energetyczne kolory, to jednak na ścianach lubię pastele. W końcu w domu mamy się wyciszyć po pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love these pics!!! It is a problem, because my husband loves everything modern,.... and I love ur pictures style!!! :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń