piątek, 4 października 2013

Be Fit in Autumn!


stylowi.pl

Who is going to join me and realize the Autumn Workout Plan? I think the fall is as good time to work on your condition as any other time of the year. So it’s time to leave your cup of hot chocolate and your blanket! I prepared a 3-weeks training schedule, which you can see in the attached table. I get bored easily during any physical activity, so my in schedule there have to be a different exercise each day. The base will be exercises with Mel B, which I just love – well, not those for legs, which are a challenge for me. I also added two days for the – greatest – squats, and a day of break with sweet reward. There will be also a bicycle (which I did not mentioned in the table), because I ride on it every day to get to work (at least 5 days per week). I think such a plan will be easy to realize for both: the students and the working people. What do you think about it? What would you possibly change?


Kto ma zamiar przyłączyć się do mnie i zrealizować Jesienny Plan Treningowy? Myślę, że jesień jest równie dobrą porą do pracy nad własną kondycją co każdy inny czas w roku. Czas zostawić kubek z gorącą czekoladą i wyjść spod koca! Przygotowałam 3-tygodniowy plan treningowy, który możecie zobaczyć w załączonej tabelce. Bardzo szybko się nudzę podczas wszelkiej aktywności fizycznej, więc mój grafik musiał zawierać w sobie inne ćwiczenia każdego dnia. Bazą są ćwiczenia z Mel B, które uwielbiam – oprócz tych na nogi, które stanowią dla mnie wyzwanie. Dodałam też dwa dni w tygodniu na – zawsze niezawodne – przysiady, oraz dzień przerwy i słodkiej nagrody. Prócz wymienionych w tabeli ćwiczeń dochodzi też rower, którym dojeżdżam codziennie do pracy (co najmniej 5 dni w tygodniu). Myślę, że taki plan będzie łatwy do realizacji zarówno dla uczniów, studentów jak i ludzi zapracowanych. Co o nim myślicie? Co byście w nim ewentualnie zmienili? 

megulencja.blogspot.be

stylowi.pl

12 komentarzy:

  1. Bardzo szczegółowy plan. Również lubię różnorodność dlatego nie pisałam z góry co będę ćwiczyć danego dnia. Spoko, luz i spontan. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię żyć według planu. Wtedy wiem, że wszystko mam pod kontrolą:)

      Usuń
  2. Chyba też sobie zrobię taki plan. Zawsze to niby lepiej, ale czasem plany działają na mnie na zasadzie. O jest napisane to jest, teoretycznie mam to zrobić, praktycznie czasem wychodzi to dużo gorzej! :) Tak czy inaczej, życzę powodzenia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie będzie działał na zasadzie "Wstyd będzie, jak mi się nie uda" :p

      Usuń
  3. Ja od miesiąca co drugi dzień ćwiczę z Ewą Chodakowską skalpel. I powiem tak po pierwszym razie chciało mi się płakac, po drugim, że chyba jednak nie dam rady, a po wczorajszym byłam z siebie dumna chociaż zaraz po nim poszłam spać, ale za to bardzo szczęśliwa:) ćwiczę co drugi dzień wieczorami i niedługo więcej informacji pojawi się na moim blogu także zapraszam seredecznie i życzę wytrwałości w postanowieniu.


    www. antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och w takim razie chętnie zajrzę na Twojego bloga, bo jeszcze nie przebrnęłam przez Chodakowską. Twoja wytrwałość może być dobrą motywacją dla mnie do ruszenia tyłka :D

      Usuń
  4. Ja od poniedziałku też wracam do walki, może nie z takim samym planem, ale możemy się nawzajem motywować :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing photos!

    I need you help doll ! We are nominated for the "Best Blog of the year" and it will mean a lot if you could vote for my best friend and I right here : http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    Thank you so much if do it !
    If you like our blog you can also follow us via GF !

    Kisses,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi. Thanks. I will see your friend's blog.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. I think you are already fit, but some exercises are never bad idea :)

      Usuń