piątek, 22 listopada 2013

Broken Camera // Old Photos

megulencja.blogspot.be

Dear Readers, I have so much ideas for posts (for example: homemade fruit cocktails for work/school, hair styles, new house decoration, preparation for Christmas, homemade bread and much more!), but I have got problem with my camera. I hope I will fix it soon! But now I can just show you some old pictures (May 2013) of one of my favorite flowers – Matthiola - and some jewelry from Six (you know that I love pastel colors!!) <3 Have you got some plans for weekend?


Kochani Czytelnicy, mam tyle pomysłów na posty (na przykład: domowej roboty owocowe koktajle do pracy/szkoły, pomysły na nowe uczesanie, nowe dekoracje dla domu, przygotowania do Świąt, domowej roboty chlebek oraz wiele, wiele więcej!), ale niestety mam problem z aparatem. Mam nadzieję, że szybko go naprawię! Na razie mam dla Was kilka starych zdjęć (z maja br.) moich ulubionych kwiatów – Lewkonii – oraz biżuterii z Sixa (wiecie jak uwielbiam pastelowe kolory!!) <3 Macie jakieś plany na weekend?

megulencja.blogspot.be

 
megulencja.blogspot.be


21 komentarzy:

  1. Fajnie że masz tyle pomysłów na nowe posty :)

    Zapraszam do mnie :
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię lewkonie, ślicznie pachną. ^^
    Moje plany... Impreza i spaaaaaaać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo jesieni lewkonie i tulipany znów powróciły do brukselskich kwiaciarni, yay! :D

      Usuń
  3. ale ładne zdjęcia i wygląd tych wszystkich rzeczy !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że obserwujemy :) Ja już to zrobiłam ;) Czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sówki :) Ja dzisiaj imprezka w domu i wyjście na miasto... w końcu :) Tak dawno nie byliśmy potańczyć :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It's really awful if your camera doesn't work :/ hope it starts:) nice jewelery!
    just followed you via GFC and bloglovin :) hope you follow back so we can stay in touch :)
    have a lovely day:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It slowly start to cooperate with me :) I'm preparing the homemade bread post :D
      Yay! I just saw your blog and I'd love to followe each other and stay in touch :)

      Usuń
  7. Z chęcią poczytam o koktajlach,bo sama nie mam na nie pomysłu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zakupiłam owocki :) Jeszcze trochę cierpliwości.

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    Czekam na kolejne posty :)

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną i latem jest najlepsze światło do zdjęć. Posty w przygotowaniu. Jeszcze trochę cierpliwości :)

      Usuń
  9. piękne kwiaty !
    a weekend przespałam :> ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z najpiękniejszych. Ładowanie energii w weekend to świetny pomysł ;)

      Usuń
  10. Ja chyba będę musiała zainwestować w nowy obiektyw :|

    OdpowiedzUsuń