piątek, 11 października 2013

Sick and Tired

stylowi.pl
Sorry that I didn’t post anything for so long, but the illness beat me. :( It’s a second day without any exercises due to this awful sickness. And considering the fact that my beloved is in the kitchen right now and he is preparing me a chicken soup and potato pancakes, my diet will also not present the best. I’ll try to recover as soon as possible, to return to my training plan as quickly as possible. I also have to make up with posts for the blog and visit my favorite blogs, where I see I already have some backlog. Warm greetings!


Przepraszam, że tak długo się nie odzywam, ale choroba rozłożyła mnie na łopatki :( Przez to okropne choróbsko już drugi dzień nie ćwiczę, a zważywszy na to, że mój luby przygotowuje właśnie w kuchni rosół oraz placki ziemniaczane to moja dieta też nie będzie się prezentować najlepiej. Postaram się jak najszybciej wyzdrowieć, aby jak najszybciej powrócić do mojego planu treningowego. Będę musiała też nadrobić posty oraz odwiedzić moje ulubione blogi, gdzie jak widzę mam już zaległości. Pozdrawiam Was ciepło!

stylowi.pl


stylowi.pl

 

7 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś jak najszybciej wyzdrowiałą, to nic przyjemnego chorować, może rosół pomoże...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy chorują ostatnio...zycze powrotu do zdrowia. Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I know the feeling... but I was not sick, my problem was jetlag :)

    xoxo

    Novelstyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalik, chustka na szyję i się kuruj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa! :) Po przeczytaniu tak ciepłych komentarzy człowiek od razu czuje się lepiej.

    OdpowiedzUsuń