niedziela, 10 czerwca 2012

Welcome!

Hello everyone! Inspired by the bloggers world, I decided to try myself in this field. I haven’t decided about its subject yet. However, as I love taking pictures and I love everything colourful and what put smile on my face, most likely this is what this blog will be about.
I live in Belgium. A few days ago I returned from De Haan – a small seaside village. There, along with my love, we celebrated my birthday in a rather unconventional way for me. We bought a cake, fresh Belgian strawberries, champagne and went to the beach. Due to the strong winds we laid out our picnic in the dunes. It was wonderful! Below are some pictures from our celebration. Hope you like it. Unfortunately I couldn’t blow my candles because of the weather.


Witam wszystkich! Zainspirowana blogowym światem także postanowiłam spróbować swoich sił w tej dziedzinie. Jeszcze nie zdecydowałam o jego tematyce. Jednak jako, że uwielbiam robić zdjęcia oraz uwielbiam wszystko co kolorowe i wywołujące uśmiech na twarzy, najprawdopodobniej ten blog też taki będzie.
Mieszkam obecnie w Belgii. Kilka dni temu wróciłam z De Haan - małe nadmorskie miasteczko. Tam wraz z moim lubym uczciliśmy moje urodziny w dość niekonwencjonalny dla mnie sposób. Kupiliśmy tort, świeże belgiskie truskawki oraz szampana i poszliśmy na plażę. Ze względu na silny wiatr rozłożyliśmy się z naszym piknikiem na wydmach. Było cudownie. Poniżej kilka zdjęć z naszego świętowania. Niestety nie mogłam sobie pozwolić na świeczki ze względu na pogodę.

megulencja.blogspot.be

megulencja.blogspot.be


megulencja.blogspot.be

4 komentarze:

  1. witaj w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jo! Mam nadzieję, że sprostam wyzwaniu :)

      Usuń
  2. Witam serdecznie w blogowym swiecie :)) Wierzę, że będzie Ci tutaj dobrze z Nami. Pozdrawiam - Dorota z Sielankowego Dziergania

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam belgijską czekoladę :) jest chyba najlepsza na świecie :)

    OdpowiedzUsuń