wtorek, 8 października 2013

Sniff Sniff


megulencja.blogspot.be

Sleepy, but still full of motivation. This morning I went (of course on the bike) for blood tests. Landscape in Brussels is strongly hilly, so it was quite a challenge for me to get to the doctor's cabinet. Unfortunately it wasn’t really good for my health and I came to work with hoarsenes and runny nose. I hope the tea with honey and decent bask under the blanket in the evening will bring me a relief. Fortunately tomorrow will be a lighter day when it comes to exercise, because I have only 50 squats to do. Today my M. will be making a pumpkin soup. I promise that I get our of bed to make some nice pictures for you :) And my menu for today is: banana, coffee, Greek yogurt with muesli and mandarins, Greek yogurt with muesli and apple, pumpkin soup. What do you recommend for sore muscles?


Zaspana, ale wciąż pełna motywacji. Dziś rano pojechałam (oczywiście na rowerze) na badania. Krajobraz brukselski jest mocno pagórkowaty, więc miałam nie lada wyzwanie, aby dotrzeć do gabinetu lekarki. To niestety odbiło się trochę na moim zdrowiu i przyjechałam do pracy pociągając nosem i chrypiąc. Mam nadzieję, że herbata z miodem i porządne wygrzanie się wieczorem pod kołdrą przyniesie mi ulgę. Na szczęście jutro lżejszy dzień jeśli chodzi o ćwiczenia, bo czeka mnie tylko 50 przysiadów. Dziś mój M. będzie robił zupę dyniową. Obiecuję, że wygrzebię się z łóżka, aby zrobić dla Was ładne zdjęcia :) A mój jadłospis na dziś to: banan, kawa, jogurt grecki z musli i mandarynkami, jogurt grecki z musli i jabłkiem, zupa dyniowa. Co polecacie na zakwasy?


6 komentarzy:

  1. Na zakwasy dobrze jest po treningu zjeść coś co zawiera dużo białka. Wypróbowałam i na prawdę pomaga. :) A na przeziębienie dobry jest syrop z cebuli lub z cytryny i miodu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wypróbowałam gorącą kąpiel i też pomogła na zakwasy :)

      Usuń
  2. Bardzo dietetyczne jedzenie: banan, jogurt, mandarynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, może to brzmieć jak ścisła dieta, ale jestem naprawdę najedzona :)

      Usuń
  3. Na zakwasy najlepszy jest masaż ukochanego :) P.S. Świetny jadłospis.

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och muszę następnym razem wypróbować ten masaż :D Dzięki!

      Usuń